rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

سخنی با آقای مطهری؛در هیچ کجای دنیا به حق طلبان فتنه گر نمیگویند بجز در ایران !


با توجه به اینکه اصلاح طلبان بهترین بهانه برای لاپوشانی فساد در جای جای حکومت هستند، آنها به عنوان فتنه گر معرفی میشوند!
اما چرا؟

آقای مطهری متوجه نیستند که فتنه گران کسان دیگری هستند.
از جمله این فتنه گران میتوان به آقایان نمایندگان مجلس از جمله خود ایشان، آقای حداد عادل ، آقای احمد توکلی و بسیاری دیگر اشاره کرد،که علت آن،عدم پیگیری تخلفات دولت نهم و دهم از سوی این نمایندگان میباشد.
همچنین قوه قضاییه و دیوان محاسبات ادرای به علت سهل انگاری بیش از حد در برخورد با جرایم دولتی و مسئولین و متخلفین،از دیگر فتنه گران میباشد.
شورای نگهبان، به علت دفاع جانبدارانه و غیر مسئولانه و همچنین خارج کردن تعادل و بی طرفی در انتخابات که شائبه قدرت طلبی را در شخص احمدی نژاد بیشتر کرده است.
آقای هاشمی به علت سکوت و عدم پیگیری اتهامات مربوط به فرزندانشان.
صداوسیما به علت عدم تخصیص وقت برای دفاع از مظلومین؛ در همان ساعت و در همان برنامه و ایضا" با ساختن برنامه های جانبه دارانه، همانند دیروز،امروز و فردا بدون حضور نمایندگانی از طیف مخالف دولت در این برنامه.
نیروی انتظامی به علت برخورد وحشیانه و غیرمسئولانه با شهروندان محترم کشور.
بانک مرکزی به علت ارائه آمار دروغ.
دولت به علت فریب و دروغ و جنایت و عدم پایبندی به سوگند خود در دفاع از حق تمام شهروندان ایرانی.
آقای خامنه ای، به دلیل مقایسه مع الفارق خود با امام علی و امام حسین.که از اینطریق میخواهد برای خود مشروعیتی را که از طریق حوزه نتوانسته است به دست بیاورد، کسب نماید.
در نهایت اصلاح طلبان هیچ نقشی در قدرت فعلی نداشته اند و اهرم فشاری در دست اینان نبوده است که این خود دلیل مبرهنی بر عدم فتنه گری آنها پیرامون مشکلات بوجود آمده است.

آقای مطهری باید از خود بپرسند آیا درخواست برگزاری انتخابات مجدد، دلیلی بر فتنه گر بودن مردم و رهبران این جنبش است؟
و آیا تمام دغدغه فکری شما سخنرانی نیمه تمام نوه آیت الله خمینی است؟! که بخاطر آن به آقایان موسوی و کروبی حمله ور شده اید و درخواست محاکمه آنها را میکنید!مگر دلیل این بیحرمتی اخلاقی به شخص حسن خمینی،رهبران اپوزیسیون هستند؟
آیا اقدامات خارج از قانون اقتدارگرایان، دلیل مکفی برای اقدامات آنها در روز 14خرداد نیست؟آیا فکر نمیکنید که این گروه تندرو، در راه براندازی نرم و قلب ماهیت جمهوری اسلامی هستند؟

و در انتها، فتنه گران کسانی هستند که مردم بی گناه را در خیابان به خاک و خون کشیده و یا مورد ضرب و شتم قرار داده و به حقوق انسانی ما تعرض می نمایند. فتنه گران کسانی هستند که این جنایت ها را دیده ولی بخاطر دنیا، سکوت میکنند.
باید اعتراف کرد که این روایت از نظام، نه جمهوری است و نه اسلامی و تنها نام جمهوری اسلامی را یدک می کشد.

2 نفر کامنت,نبود؟:

ناشناس گفت...

درود بشما.من میخاستم توی بالاترین ثبت نام کنم.اما انگار دعوتنامه میخاد.خواستم اگه براتون ممکنه برای من بفرستین.بسیار سپاسگذار میشم.
امیدوارم درست گفته باشم.
ایمیلم اینه:
pars.avesta@gmail.com

ناشناس گفت...

نوشته بجا و متینی بود
پاینده باد ایرانی آزاد