rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

درد و دلهای یکی از سران اوباش:جوونها قدر آغا را بیشتر بدونن


بنده در يك خانواده كاملا" مذهبي، يعني خانواده اي كه مذهبشون قلمبه زده بيرون!! به دنيا آمدم. كلا" قلمبگي توی خانواده ما خيلي پر اهمیته! و یکی از افتخارات دینی ما محسوب میشه. مثل قلمبگي يك مرد شلوار پارچه اي….

حدیث است که رگ و ريشه خانواده مادريم برميگرده به کربلا و مثل اينكه از نوه یا نتيجه هاي امام صاحب زمان هستیم!
اين را گفتم كه اگر زبونم لال فردا افتادم و انا لله و انا اليه راجعون شدیم،و برایمان ضريح ساختن و… بدونيد كه منم امامزاده هستم...
حالا كه هر روز 4تا امامزاده جديد كشف ميشن، منم يكيشون! پس حالا متوجه ميشيد چرا ايران در زمينه اكتشافات و اختراعات رتبه اول را در جهان داراست!!این خودش از برکات انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است!
این تیکه را عمدا" گفتم که جوونها قدر آغا رو بیشتر بدونن..

جریان نظرکردگی ما به این شرح است که یکروز که به ضریح یکی از امامزاد های معتبر وارد شدیم , يك فروند مرد چهارشانه و خوش قد و بالا آنجا به ضریح متصل بود! رفيقش گفت هادي بيا بريم... ما هم فوری فهمیدیم كه طرف هادي است و عايق نيست! چهارچنگولي چسبيدم بهش و ديگه ول كنش نبودم!
كلا ما به وسيله هادي باردار شديم (بار الكتريكي ضريح امام منظورم هست بي تربيت ها.مگه توی فيزيك اول دبيرستان نخوانديد باردارن كردن به وسيله مالش و القا و چسبیدن دو سطح به هم ….!!!)

و از آن به بعد بود که ما نظر کرده و از خواص شدیم...

پ.ن.:نمیدونم چرا یه هویی یاد جریان "هلوی" آقای احمدی نژاد افتادم...
شما دلیلشو میدونین؟!

13 نفر کامنت,نبود؟:

داریوش گفت...

من که متنبه شدم

داریوش گفت...

خوشحالم نطر قبیلم رد شد
اصولا اینها تو فیضیه و پایگاه بسیج چند واحداز این از کنش و واکنش باید بگذورند تا به مدارج عالیه نایل بشند ونظر کرده بشند

آرزو آگاه گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
آرزو آگاه گفت...

من که متنبه شدم
-----------------
داریوش خان همینطوری الکی که نیست.باید ازتون تست بگیرن.شاید کار به بوسیدن جوراب آقای رئیس جمهور و کابینه هم برسه.

من نظرات رو می خونم بعد منتشر میکنم که اگه احیانا" کسی چیز بدبدی نوشته بود اصلا منتشر نشه.آخه از اینجا خانواده رد میشه :)
دلیل دومش هم اینکه اگه کسی به پستهای قدیمی هم نظر داد متوجه میشوم.

داریوش گفت...

ارزو چرا از الترااستفاده نمیکنی فقط نمیشه چیز زیادی ارسال کرد از سایت رادیو فردا دانلود کن یا نسخه جدیدش را از از سایت اصلیش دانلود کن به ادرس
http://www.ultrareach.com/search.htm

آرزو آگاه گفت...

دستت درد نکنه, مرسی.داریوش جان
الان میرم توی سایت الترا و دانلودش میکنم.

آرزو آگاه گفت...

دستت درد نکنه داریوش جان.
الان میرم توی سایت اولترا و دانلودش میکنم

داریوش آریایی گفت...

این هم ادرس یکی از لینکهای دنباله که الترا برای دانلود گذاشته و فیلتر نیست
http://filtershekanc.blogspot.com/2010/03/blog-post_15.html

آرزو آگاه گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
آرزو آگاه گفت...

مرسی.الان الترا رو دانلود میکنم.به این وبلگ هم سر میزنم.بازم ممنون دداش گلم

ناشناس گفت...

آرزو خانم خیلی قشنگ و روان مینویسی.امیدوارم ما را از نوشته هات محروم نکنی.موفق و پاینده باشید

صدف گفت...

آرزو جان مردم از خنده.خیلی مطلبت قشنگه.
ایشالله که همیشه واسمون بنویسی

سعید گفت...

خدا به ما و این اسلام ناب, با این قلمبگیهاش رحم کنه.شانس آوردیم که خانم نیستیم و گرنه مکافاتی بود