rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

بریده ای از مصاحبه با چند آقازاده


*-میشه بفرمایید رمز موفقیت شما در زندگی چیه؟
-6273
-میشه بیشتر توضیح بدید؟؟
-رمز گاوصندوق بابامه...

*-میشه توضیح بدید رمز موفقیت شما در زندگی چیه؟
-00861065273838
-این اعداد ابجد اسم خودتون و منزلتونه!!
-نه جانم , این شماره تلفن طرف چینیه که بهش جنس سفارش میدم...

*-جناب ,میشه رمز موفقیتتون رو در زندگی بگین؟
-داشتن رمز گاو صندوق مردم....

*-میشه لطفا" برای بینندگان رمز موفقیت خودتون رو بگید؟
-00000
-نکنه این شماره دیفالت گاوصندوق پدرتونه؟!
-نه , بابام این صفرها رو توی چکهای سفید امضا میزاره.من خودم بعدا" یه عدد بهش اضافه میکنم...


پ.ن.1:من خودم تا حالا
یه گاوصندوق از نزدیک زیارت نکردم...
پ.ن.2:اگه گاوصندوق ندارید از رمز عابر بانک باباتون برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید...
پ.ن.3:اگه رمز موفقیتتون رو برام بنویسین, قول میدم به کسی نگم..

0 نفر کامنت,نبود؟: