rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

وقتی ما زنها شما رو آدم حساب میکنیم


xxxوقتی ما زنها شما مردها رو آدم حساب میکنیم...

زن:هانی ،امروز بریم بیرون.آخه میخوام یه لاک بخرم.

مرد:لاک؟واسه چیته؟

_فردا شب عروسی خواهرمه.مگه یادت نیست؟همه از سرتاپا لباس خریدن.تو گفتی پول نداری،من گفتم باشه.همونی رو که 2 سال پیش واسه عروسی دادشت خریدم می پوشم.اما دلم یه لاک میخواد.ناخن هام شکسته همش!زشته اینجوری!

_ای باباااا!واسه یه دونه لاک میخوای منو تو این ترافیک بکشونی بیرون؟

_خب عزیزم،خودم میرم.چرا ناراحت میشی؟تو پول بده لطفاً،من خودم میرم.پول ندارم!هیچی هیچی!

_مسخره کردی خودتو!هر روز همین بساطه!تو همین هفته پیش از من 27 تومن پول نگرفتی؟چیکارش کردی؟من دیگه واسه این لوس بازیا پول خرج نمیکنم!همین که شنیدی!پول بی پول!

xxx وقتی به واسطه پریود،ما شما را هیچی حساب نمیکنیم...

زن:علی!علیییی!مگه با تو نیستم؟

مرد:جونم عزیز دلم.اومدم.چی شده؟

_من حال ندارم پاشم.واسم یه لیوان آب بیار!

_چشم...بفرمایید.اینم آب.

_برو مانتوی منو بیار،خودتم آماده شو بریم خرید.

_فرشته من،میشه بپرسم چی می خوای بخری؟

_چطور مگه؟مشکلی داری؟علی نرو رو اعصاب من ها!من حوصله ندارما!پاچه تو می گیرما!

_نه قربونت برم!من که چیزی نگفتم.فقط میخوام بدونم چقدر پول باید بیارم.

_عابر بانکت رو بیاری بسه.اعصابم ناراحته میخوام خرید کنم حالم جا بیاد!اه!شما مردا همیشه همینجوری هستین.همتون خسیسین.اولش دنبال آدم راه میافتین همه جا،خودتونو میکشین؛همین که خرتون از پل گذشت،پررو میشین.

_خانوم اشتباه کردم.ببخشید.منظوری نداشتم بخدا.غلط کردم.گه خوردم.الان میرم حاضر میشم.


پ.ن:میگن خدا خرو شناخت،شاخش نداد!

8 نفر کامنت,نبود؟:

TaDerso گفت...

اگر زن و مرد ندونند برای چی دارن باهم زندگی می کنند ، سر هر مسله ای باید بقولا پاچه همدیگه را بگیرند. چرا دو نفر با هم ازدواج می کنند؟ همه زندگی ها مثل هم نیستند همه آدمها هم با هم تفاوت دارند. همونقدر زندگی خوب دیدم که زندگی های در بو داغون که از عدم شناخت ناشی شده اند.
زنده باشید

مهران گفت...

آرزو بانو
مرد هم مردای قدیم. روزگار آخرالزمون شده دیگه. و الا زنو چه به وبلاگ نویسی آخه :دی

خداییش این ماجرای خر و شاخو خوب اومدی

tops_ali2000 گفت...

آرزو خانم تمام مطلبت یک طرف اون پی نوشتت یک طرف عجیب به دل ما آقایون چسبیده
در ضمن من نمیدونم چرا اسم کاربریت را که می دیدم به نظرم اصغر آقا میومد A-Aghah

آرزو آگاه گفت...

مهران عزیز.دست شما درد نکند.ما در منزل اشتغال بکار وبلاگ نویسی میکنیم باز صدای شما آقایان بلند است.اگر بیشتر غر بزنید خدا را چه دیدید راننده تریلی میشویم.(اسمایلی موزیانه تهدید میکند)

آرزو آگاه گفت...

tops_ali2000 جان ما کوچک شما هستیم.

آرزو آگاه گفت...

TaDerso جان ما که از راز خلقت این آقایون سر در نیاوردیم.قرار شد خدا بدون نوبت برای ما یکسری جلسات توجیهی برگزار کند.باشد که رستگار شویم (;

TaDerso گفت...

زن یا مرد نباشه هیچ مرد یا زنی بوجود نمی آد.

توجیه نمی خواد

زنده باشی

chista گفت...

جالب بود مطالبت...فقط با این لاک که شاید منظورت اشاره به چیزکم اهمیتی و بی ارزش بود یه خورده زبان بعضی ازآن جنسیها بازتر میشه..
البته از شوخی گذشته ...چه زن و چه مرد..وقتی خیلی خودمانی می شوند و می بینند طرف ممکنه کوتاه بیاد یه خوردهدر حق هم کوتاهی می کنند... یک نکته ی دیگر...همان آقایی که برای خرید لاک خون به دل خانم می کنه ..کنار خیابانها برای بعضی از دخترکان!!!چک سفید هم می کشه..البته شاید!!!!
در هر حال در هر دو جنس این مورد می تواند اتفاق بیفتد..
خانمها هم باید یاد بگیرند که فقط به جیب آقایان نباید چشم داشته باشند...