rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

قربون مقام عظمای تجاوزات همگانی برم که آیت الله نشده جواب استفتاء میده


بنا به امر مقام عظمای تجاوزات همگانی , که جدیدا به مقام کاهو سکنجبینی نائل آمده اند و ما از همین دریچه، انتساب بجا و شایسته ایشان را به اندازه یه دور تسبیح تبریک و تهنیت می گوییم، بنده به مراسم قربون رفتن دعوت شده ام، البته زورکی.

قربون مقام عظمای ولایت برم که حوزه علمیه (فقط چند ماه) نرفته , آیت الله شده و آیت الله نشده جواب استفتاء میده.آی که چقدر این دین اسلام چیز تو چیزه...

و نیک است حال بدون مقدمه شروع به قربون رفتم کنیم.

اولین قربون به نام ایزد دانا، همو که شیطان را آفرید تا ملت را خر کند و از راه راست منحرف؛ او که بهشت را آفرید و قباله اش را شش دانگ زد و داد دسته یه سری، حالا خر بیار باقالی بار کن..

قربون دوم رو برم واسه سیاوش قمیشی که با اون آهنگش به اسم "الکی" خیلی ها می گن برگشته به اوج و این آهنگ رو یاد آور آهنگ قصه ی امیر میدونن! ناآگاه از این که کمتر کسی هست که ورژن اصلی قصه ی امیر رو شنیده باشد....بیچاره سیاوش هم از ترسش اونو که همه شنیدنو سانسور کرده....نمی دونه، حتی امشب، خدا مهمون امیره!

قربون کاسکادا برم با اون شورت گل گلیش که دیگه کاری کرده که گزارشگرا هم ت.. نمی کنن یه عکس ازش بگیرن.

قربون مقام معظم برتری برم که اونقدر بزرگه که محسن نامجو هم دوام نیاورده و در رسای این بزرگوار ترانه ای به سبک خودش، خودش خوانده....آخه می دونی جز خودش کسه دیگه ای نمی تونه نوشته هاشو بخونه...

قربون بچه های دانشگاهمون برم که اصلا جو نمی گیردشون......تا دیروز ساعت ۱۲ کل دانشگاه سیاه رنگ بود، اما از ساعت ۳ که من از کللاس اومدم بیرون....همه جا سبز و چراغانی شده بود و لباس امامتو داشتن واسه مهدی خان پرو می کردن.

قربون مسئولای دانشگاهمون برم که دانشگاه، سلفش مثل طویله می مونه، اما امروز به مناسبت لباس پوشیدن حاج اقا مهدی، چای میدادن با نبات! جاتون خالی....حیف که ما لیاقت نداشتیم از این نوش، بنوشیم.

قربون مونا اسگلی (بین بچه ها اینطوری مشهوره) برم که مثل پرادو ۴ در می مونه.....

قربون مدیر گروه گران قدر برم که تا میری پیشش میگه...هان بگو...در کجای دنیا ایستاده ای!

قربون همه ی پروفسورای گروهمون برم که نامردا به خاطر دلائل شخصی تقلیل مقامشون دادن!

قربون رئیس دانشگاهمون برم که اصلا سیاسی نیست، و ما همه موندیم، چطوری این حاجی از دوره ی اول خاتمی تا همین الانش رئیس دانشگاهه....

قربون رئیس حراستمون برم که ک*ن ملتو پاره کرده، ما یه فیلم دیدیم که فهمیدم، یارو ک.. ملتو هم بلده پاره کنه و در همین حال کسی هم نتونه به ت*ش دست درازی کنه...

قربون دکتر قلبم برم که اینقدر مهربونه! اگه میدونستم، سیگار برگامو تموم می کردم تا کلا قلبم یه دو ماهی از کار بیفته....آخه تو که ندیدیش چه جیگریه....

هنوز می خوام قربون اون دکتر قلبم برم....

قربون بابام برم که بعد ۸ سال تازه فهمیده من ۸ سال پیش چی میخواستم انجام بدم.....

قربون خودم برم که اینقدر از امت پیشرفته ترم....مثل انرژی هسته ای می مونم.....

قربون تجاوز همگانی برم، همینطوری که نگه قربونش نرفتم....خودمم نمی دونم چرا دارم اینقدر لوسش می کنم!

قربون ولادمیر پراپ برم که صیدالی، قبرشو گذاشته رو ویبره!

در همین حین قربون دکارت برم که خبر نداره هنوز، که سوژه ی بعدیه صیدالی خودشه...

قربون مرد سامری برم، که در سه راه اذری کفن شد!

قربون رام اشتاین برم با کلیپ آلبوم جدیدش که اسمشم پوسیه!

قربون هملت برم که اندازه ی اسب هم نمی فهمید.

قربون جیمز جویس برم که هنوزم که هنوزه کسی ت.. نکرده به "بیداری فینگان ها" ش دست بزنه....همه با وضو برش می دارن!

قربون خودم برم که اینقدر حرف گوش کنم.

قربون پست بعدیم برم که به نظر خودم خیلی شاهکاره....

قربون خودم برم که هنوز پست بعدیمو تموم نکردم، دارم ازش تعریف می کنم.



پ.ن.: قربون همه اعضای کابینه دونه دونه برم,خصوصا" دکتر جون که ما ملت ایران رو در یک اقدام هماهنگ, برانداز کرد.

3 نفر کامنت,نبود؟:

داریوش آریایی گفت...

خوب نوشتی امیدوارم بیشتر بنویسی

ناشناس گفت...

ترکیدم از خنده.دستت درد نکنه خیلی خوب نوشتی

آرزو آگاه گفت...

مرسی ایران جان.شما لطف دارید.
شما هم مطالبتون قشنگه.