rss
email
twitter
facebook

۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

آفای مخملباف,حتی یک شبکه رادیوئی مستقل هم کفایت میکنه.

با توجه به نفوذ بسیار آسان افراد این رژیم فاشیستی در سایتهای مختلف و پربیننده و یا شایعه پراکنی در جامعه بکمک تلوزیون ضرغامی دروغگو،همچنین بخاطر پوشش بسیار محدود اینترنت در جامعه که نمی تواند در اقسی نقاط ایران راه یابد و پیرو درخواست بسیاری از هموطنان ایرانی که تاسیس یک ماهواره مستقل را در جهت متحد کردن تمام هموطنان ایران زمین و همچنین جلوگیری از پخش شایعات و اخبار دلسرد کننده برای ایجاد یاس و ناامیدی برای" جنبش سبز " را امری لازم و ضروری میدانند,بهتر میباشد که حداقل یک برنامه مستقل رادیویی بر روی موج کوتاه بجای کانال تلوزیونی ماهواره داشته باشیم.به چند دلیل: 1.اگه برنامه رادیویی باشه دیگه اصلا" برامون مهم نیست که دیشهای ماهواره رو جمع کنن یا نکنن. 2.بخاطر قیمت کم رادیو,اگه کسی حتی رادیو نداره توان مالی خریدش رو داره. 3.قابل حمل کردن در همه جا حتی وقتی که خارج از خونه هستیم. 4.حتی در خانوادههائی که والدینشون به دلایلی مخالف خرید ماهواره هستند,میتونن از طریق رادیو اخبار رو دنبال کنن. 5.هزینه راه اندازی یک شبکه رادیوئی خیلی خیلی کمتر از یک شبکه ماهواره ایه.تازه میتونن یه شماره حساب اعلام کنن که برای کمک به راه اندازی این برنامه رادیوئی مردم کمک مالی کنن.
اینجوری وقتیکه برنامه ای اعلام میشه دیگه این فاشیستا نمیتونن رادیوی ما رو به هیچ کشوری نسبت بدن چون خودمون داریم هزینشو میدیم
6.برای مردم کم سواد روستاها استفاده کردن از رادیو خیلی از ماهواره راحتره.مثلا" اگه این آخوندا پارازیت انداختن و فرکانس برنامه تلوزیونمو عوض بشه , یه روستائی بلد نیست فرکانس جدید رو وارد کنه.
7.از همه مهمتر در مناطق دور افتاده و روستاها یا مناطقی که دو دستگی وجود داره و افراد موافق با تغییرات که تا حالا دیش نصب نکردن,از ترس امنیت و افراد احمدیچی دیش نصب نمیکنن,اما رادیو این مشکل رو هم برطرف میکنه.

0 نفر کامنت,نبود؟: